Godt nytt år….

Ja,, da er vi godt i gang med det nye året…. men likevel vil jeg starte med å si Godt nytt år, til alle mine trofaste lesere…. venner og familie… Ja til deg som bare er innom og leser litt nå og da.
Godt nytt år 1 Godt nytt årDet å si farvel til 2015 vil gjøre godt på mange måter. Det har vært et år med lite blogging, for sykdom har stått i hovedsetet. Det har vært mang et legebesøk, et par operasjoner og ikke fått lov til å kjøre bil pga synet i flere mnd. Vi har mistet svigerfar, men vi har fått Iben. Så en kan si vi har opplevd mye på godt og vondt, men nå legger vi det vonde i sekken, sammen med alt det gode å positive som vi har opplevd i året som har gått. og går videre. Jeg ønsker 2016 velkommen, og håper det må gi mye glede og happyness…

Og jammen tar vi ikke de utfordringene som kommer også.

Det mest spennende som skal skje, ja som veit om nå er at vi skal bygge Åslia. Den skal bygges  Gansdalen, og vi gleder oss allerede til at hytta skal bli ferdig. Vi startet opp i februar, men pga at alle papirer skulle bli i orden fikk vi ikke satt spaden i jorda før desember. Sålen ble støpt før jul…. så nå er det bare resten igjen…

I mai skal yngste dattera gifte seg. Så nå er det bryllups planlegging, blomster, kjole, smoking… ja jeg veit nesten ikke hva…. men spennende er det.

Ellers skal vi kose oss med våres 5 barnebarn….

Bygge dragracebil, som jeg håper skal være ferdig til Gardermoen i august…

Ja, det er mye å glede seg til i det nye året. Jeg kjenner at jeg gleder meg og er spendt på hva året vil bringe av overraskelser….

Kos dere… Det skal jeg 🙂

Dette innlegget ble publisert i På veggen. Bokmerk permalenken.