Verdens dagen for psykisk helse

Dette er så viktig at jeg følte at jeg bare måtte dele denne med dere…

Dette innlegget ble publisert i Fra Facebook. Bokmerk permalenken.

4 svar til Verdens dagen for psykisk helse

  1. Karlene P. Grinnell sier:

    Helt enig med deg–her er det vakre ord til inspirasjon ikke bare på den 10. april /Verdens Dagen for Psykisk helse!! Disse tankene bør vi spre rundt oss til ettertanke hele året rundt. Takk for at du postet denne–Jeg kan dele den på min egen Facebook side, noen dager etter den 10. april–
    KPG

  2. Signe Odden sier:

    Tusen takk for at du kikket innom siden min…
    De ordene har betydd mye for meg i et par år nå og syntes dem er så viktige i mitt liv at så del i vei….
    Signe

  3. Harald.Holberg.jr sier:

    Ja,jeg har psykiske lidelser som jeg har hatt. Siden døds ulykken på E.6 der to mennesker mistet livet. De var mor åg datter, moren om kåmmer på stedet, men datteren hålt jeg i hånden til hun døde. Etter de ble livet ikke de samme, men ble snudd på hodet i brøkdelen av noe sikkundeer av mitt liv. Jeg har aldri kåmmer åver den tragiske dagen,såm jeg må bere med meg resten av livet.Va skulle jeg ellers ha jort i den situasjonen jeg var i akkurat da?

Legg igjen en kommentar

