Gratulerer….

….til meg selv som i dag feirer 9 mnd uten røyk….

Ganske så flink må jeg si, og jeg trur vel at jeg overrasket flere enn meg selv med å slutte…. Nå skal jeg innrømme at jeg hadde tenkt på det ei stønn at det hadde vært deilig å prøvd, men det passa liksom aldri… Så skulle en ditt, så var det datt… at en dag jeg satt på pc’n så kom det bare over meg at nok er nok… og med den helsa jeg har står liksom ikke alle de «gode» vanlige sykdommene i kø for å prøve å nå meg. Her er det ikke snakk om vanlig forskjølelse og små feber… men sånne ting som en aldri har hørt om før finner veien til kroppern min og da fant jeg ut at det var bare å legge røyken på hylla om en skulle få mange «gode» år som Gamlis….

Hvis du lurer på dag og klokkeslett når jeg slutta, så var det en tirsdag, klokken 11.05…
Den store styrkeprøven var lørdagen etter da vi var invitert i bryllupet til Lene Marie og Andre. det ble tross alt servert mætt i rødvin til maten og cognac til kaffen, fri bar og greier… Drekk til du stuper liksom… hehe….
Da snakker vi ikke mindre enn Trondheim-Oslo og jeg klarte det med glans…

Mangler bare medaljen…..

Dette innlegget ble publisert i På veggen og merket med , . Bokmerk permalenken.